Háčkovaný svetr s kočičí kapucou

Ještě než se pustíme do dalšího projektu - a to uděláme dvě věci najednou a můžu prozradit, že to bude šála a podložka pod hrnec - musím vám ukázat tyhle svetry.
Našla jsem na ně odkaz na internetu a je zde návod zdarma.

Návod je na háčkovaný svetřík ale i pletený svetřík v pěti velikostech - 3, 6, 12, 18, a 24 měsíců.

Odkaz je zde - háčkovaný svetr s kočkou.

Návod na háčkovaný svetr v PDF ZDE.




Proto trénujeme, aby jsem se co nejdříve pustili do takového projektu.

Jak se vám líbí?
Je návod srozumitelný?

Já anglicky neumím, ale přesto to zkusím. Výsledek pak ukážu a navíc zkusím udělat návod grafický.

Mějte se krásně.
Šárka

Komentáře

  1. Wow! Jednou bych chtěla uháčkovat svetr. Ne, že bych to neuměla, ale nemám na větší projekty moc trpělivosti..
    Šárko díky za Váš blog! Je inspirativní. A taky díky, že jste se přidala ke sledování mého blogu a já jsem se tak dozvěděla o Vašich krásných blogách.
    Nejsem u Vás naposled ;-)

    Krásný den!
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, díky za komentář. I já se připravuji na větší projekt, je těžké se rozhodnout a ještě těžší to dokončit:-).
      Těším se na další návštěvu.
      Mějte se krásně. Šárka

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše slova.
Dotazy můžete zaslat také na adresu info@esgo.cz