Příspěvek první - začínáme


Mám nový blog. 

Zaujala mě blogová výzva Jany Pěkné - http://jakpsatblog.cz/blogova-vyzva-den-1-plan.
Chci se naučit blogovat. Pojďme si držet palce a věřit, že se nám to povede:-).

Já mám sice nový blog, ale blogování mi bez vás nepůjde. Už se na vás těším.

A o čem to bude?


Háčkování, anglicky řečeno crochet.
Háčkované prostírání pro dva

  • Co jsem kde našla na internetu jako inspiraci.
  • Co jsem uháčkovala, jak dlouho mi to trvalo a z jaké příze to může být
  • Kde dobře nakoupit materiál - přízi
  • Připravím kompletní kurz háčkování - video + grafika
  • Rozkreslené vlastní návody na jednoduché háčkování
  • Soutěže s možností něco získat od mých Sponzorů
  • Nezapomenu ani na důležité dny roku 2015
  • Zjistím odpovědi na vaše otázky - pokud existují:-)
  • A mnoho dalšího mám v plánu ... .
Jak je to pro Vás zajímavé?

P.S.:
Kdysi mi někdo řekl, že i když chci vědět více věcí najednou, mám se vždy zeptat jen na jednu věc. Budu se toho držet.

Komentáře