Jak jsem začínala háčkovat


Háčkovalo se, háčkuje se a háčkovat se bude.
Háčkuji, háčkuješ, háčkujeme.

Mě to strašně baví. Manžel se mě ptá: "A to tě nebolí ruce?" Nebolí.
Líbí se mi jak to přibývá, jak se to rýsuje.

Tady je jedna z věcí, na kterých jsem začínala, Kytičky na špejli, jarní háčkovaná dekorace.
Ještě je sice brzy přivolávat jaro, protože si chceme užít i trochu té zimy a sněhu.

Háčkovala jsem už jako malá holka.

Pokud si dobře pamatuji, a v poslední době se mi stává, že si nepamatuji, chtělo se to po nás i ve škole.







Nákres patří k obrázku se světle a tmavě růžovou kombinací kytičky - vlevo.

Mějte se krásně. Šárka


Komentáře

  1. Ahoj Šárko, tak se budu těšit, čím nás překvapíš příště:-) - Ať se Ti v novém roce daří a máš spoustu nápadů, příspěvků a fotografií na nový blog:-) přeji vše nej.....Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, děkuji. Přeji také vše nej v roce 2015. Ať se nám líbí:-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše slova.
Dotazy můžete zaslat také na adresu info@esgo.cz