Háčkování - 1.projekt - čteme nákresy

Máme natrénováno?
Tak pojďme zkusit první projekt. 
Šála pro medvěda či panenku by mohla být náš první uháčkovaný výrobek, ale já mám na mysli něco "složitějšího".

Jednoduchý háčkovaný obal na mobil - jednobarevný.


Tento je na velikost 12,5 x 6cm. IPhone 5C.

Změříme telefon, pokud je jiného rozměru jen přidáme základní oka a přizpůsobíme počet řad.
Nejlepší je v průběhu háčkování přikládat na telefon:-).

Jak se Vám líbili ukázky na videu?
Já je má strašně ráda, můžete si je zastavit, pustit kousek a zase zastavit, Prostě super.
A můžete to být třeba španělsky.

Háčkování - návod - nákres


Když jsem tvořila tento nákres, manžel říkal, že je to dobrá šifra. Umíme ji přečíst?

Dnes vložím vlastní nákres. Zkusíme ho přečíst a podle něj háčkovat..
V dalším příspěvku přidám ke každému nákresu fotku. To jen pro kontrolu, jak to má vypadat.
A nakonec si pustíme video. Pokud to natočíte, můžeme i to vaše.

Napište mi, zda se to dá přečíst, je to srozumitelné.
Háčkovaný obal na mobil - návod




Popis obrázků:


  1. uháčkujeme 15 řetízkových ok
  2. uháčkujeme ještě 3 řetízková oka
  3. nahodíme na dlouhý sloupek a vpíchneme do 4.oka od konce, uháčkujeme dlouhý sloupek a pokračujeme do konce řady
  4. uháčkujeme 3 řetízková oka
  5. háčkujeme dlouhý sloupek do každé spodního sloupku
  6. pokračujeme řadu po řadě až máme dvojitou délku telefonu
  7. poslední řada - 4x krátký sloupek, 13 řetízkových ok, do posledních 4. sloupků krátký sloupek.

Přízi ustřihneme, trochu delší, abychom mohli sešít jednu stranu. Oko protáhneme a utáhneme.

Líc a rub


Jaká strana je lícová a která rub?
Máme před sebou háčkovaný šál - pruh a začátek  - kousek příze - je dole a nalevo.

Přehneme pruh v polovině a narubu po stranách sešijeme obě strany. Obrátíme na líc.


     8. našijeme knoflík, až po sešití stran, do takové výšky, kam dosáhne poutko v poslední řadě


Dozdobíme. Našijeme další knoflíky, menší, nebo korálky, flitry. Nebo něco vyšijeme jinou barvou.


Jak se nám to povedlo


Pošlete mi fotografii vašeho háčkovaného obalu na mobil, ráda doplním vaše první háčkování na místo otazníků.
Háčkovaný obal na mobil


Mějte se krásně a háčkování zdar! Šárka


P.S.
Moc děkuji za slova Zuzky - Korálky dnů
Tak jsem se naučila hned u prvního projektu, že sice háčkuji dlouho, ale jinak než je správně.
Grafický nákres výše vkládám dodatečně ještě jednou.
Tentokráte upravený tak, že první tři řetízková oka  na začátku řady nahrazují první sloupek. Pak je šála či pouzdro na mobil opravdu obdélník.
Bez obloučků, které tam mám vždy jen já:-).

Mějte se krásně. Šárka

Komentáře

  1. Nákres je čitelný, ale řetízková oka na začátku řady nahrazují první dlouhý sloupek - tam mi to nesedí. Jinak máš můj obdiv, nákres na PC jsem nezkoušela. Slovnímu popisu rozumím bez problémů. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše slova.
Dotazy můžete zaslat také na adresu info@esgo.cz