Háčkování - 1.projekt - čteme fotky


Moc děkuji Zuzaně - Korálky dnů za komentář


Kurz háčkování je i pro mě kurzem. Zjišťuji, že jsem na začátku mohla ledacos špatně pochopit.

Zuzka nahrazuje řetízkovými oky na začátku řady jeden sloupek.
Po konzultaci s kamarádkou Evou - Hortenzie jsem zjistila, že i ona háčkuje stejným stylem jako Zuzka.
Mě ty tři oka navíc v každé řadě dělají hezký vlnový lem:-).


Háčkovaný obal na mobil - návod v reálu


Háčkovaný obal na mobil - návod

Poslední řada krátkých sloupků s poutkem.

Jednoduché háčkování dlouhých sloupků
 Vybíráme ozdobu, knoflík. Sešijeme po stranách.


Tip na ukončení - je lepší nechat větší kousek, navléknout na nit a všít do spoje nebo sloupků.

Zakončení - všití 
Jednoduchý háčkovaný obal na mobil je hotov




Zkusili jste? Napište mi, pošlete fotku:-)

Mějte se krásně. Šárka

Komentáře